Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Ευχαριστώ, δε θα πάρω!


Ένα σύγχρονο τραγουδάκι, σε σύνθεση δική μου (εντάξει και με τη βοήθεια του Φοίβου!), αφιερωμένο στην - πρώην αγαπημένη μου - Τούρτα! Παρακαλώ να το μάθετε και να το τραγουδάτε κάθε φορά που θα εμφανίζεται μπροστά σας ένας πειρασμός! Επίσης, να μάθετε να τραγουδάτε και το κανονικό τραγούδι, αυτό του Πετρέλη, για να το αφιερώνετε σε άλλου είδους "πειρασμούς". Προσωπικά, τα έχω κάνει και τα δύο!

Μπρος μου έρχεσαι γαρνιρισμένη
μου ζητάς να φάω η πεινασμένη

Λες πως άλλαξες μα μη φοβάσαι

δε με πείθεις, μια απ'τα ίδια θα'σαι

Τώρα γλύκα θέλεις να μου δώσεις

και θερμίδες θες να με φορτώσεις
Δελεαστική η προσφορά σου
μα αγάπη μου....

Ευχαριστώ δε θα πάρω,

μαζί σου δεν το ρισκάρω,

δε θέλω να'χω άλλη μία

τραυματική εμπειρία.

Ευχαριστώ δε θα πάρω,
συγνώμη μα δε γουστάρω

να κάνουμε άλλο παρέα
λεπτή θα είμαι πιο ωραία!


Κι από κει που πάντα ήσουν απούσα

όταν υπέφερα κι όταν πεινούσα

τώρα θες να με πείσεις κι επιμένεις

πως ενδιαφέρεσαι και δεν παχαίνεις!

Μα γλυκό μου στο επαναλαμβάνω

το ίδιο λάθος δυό φορές δεν κάνω

Άκουσα λοιπόν την προφορά σου
κι έχω να σου πω...
Ευχαριστώ δε θα πάρω,

μαζί σου δεν το ρισκάρω,

δε θέλω να'χω άλλη μία

τραυματική εμπειρία.

Ευχαριστώ δε θα πάρω,
συγνώμη μα δε γουστάρω

να κάνουμε άλλο παρέα

λεπτή θα είμαι πιο ωραία!


Ορίστε και το ορίτζιναλ τραγούδι, για να εμπεδώσετε το ρυθμό! Ακούστε το!

25 σχόλια:

heart n soul είπε...

το τραγούδι δεν το ήξερα, μα η δική σας διασκευή παίρνει το πρώτο βραβείο:)

mariak71 είπε...

...Συμφωνώ και επαυξάνω...αλλά όλη την μέρα πρέπει να είμαστε με το τραγουδάκι στο στόμα...εγώ γύρω μου όλο πειρασμούς βλέπω.....Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Xα χα χαααα!! Τέλεια η διασκευή σου Μαράκι μου!!
Ομως είναι δυνατόν να βλέπει κανείς αυτόν τον πειρασμό και του τραγουδάει τόσο ... σκληρά λόγια??
Τα γλυκάκια είναι τα μόνα που μου λείπουν όποτε έχω επιχειρήσει δίαιτα ομολογώ;-)

Yannis Kapnidis είπε...

Αυτά είναι τα ωραία!!! Χωρίς χαμόγελο και χιούμορ δεν πας πουθενά!

Ένα ακόμη όπλο στο οπλοστάσιό μας!

Καλή συνέχεια!

γαστεροπλήξ είπε...

προτρεπτικός λόγος,
με μουσική επένδυση,

τέλεια η διασκευή των στίχων, εγώ θα πρέπει να το τραγουδάω όλη μέρα....αλλά τόσο άπονα λόγια σε τόσο γλυκούς πειρασμούς δεν λέγονται κι εύκολα!!!!!!!χαχαχα.....

vivliolatreia.blogspot.com είπε...

αχχχχχχ δύσκολα τα πράγματα, και μόνο με την εικόνα κολλάει το στόμα μου....
αλλά εμείς νεράκι....

Σταυρούλα είπε...

Μαρία μου καλησπέρα.Καταπληκτικό το τραγουδάκι σου.Να το καθιερώσουμε για ύμνο της ομάδας μας.Εγώ δεν έχω ιδιαίτερη σχέση με τα γλυκά αλλά,αυτή τη φωτογραφία τι την ήθελες;Πειρασμός είναι παιδάκι μου,κολάζει και διαβητικούς ακόμα!

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία καλησπέρα.Θυμάσαι που σου είχα πει κάποτε να ασχοληθείς με το χρονογράφημα;Τώρα βλέπω ότι ακόμα και έμμετρο χρονογράφημα μπορείς να γράψεις.Τέλειο είναι.Ξανασκέψου το!

Maria Tzirita είπε...

Καρδούλα καιρό είχα να σε δω! Με βρήκες κι εδώ λοιπόν! Δεν το ήξερες το άσμα; Πού ζεις εσύ παιδί μου; Διαβάζει κι ο Πετρέλης το μπλογκ μου και θα παρεξηγηθεί! Ευχαριστώ για τα εύσημα, θα πω του Φοίβου να με έχει υπόψη του για το επόμενο σουξέ! Σε γλυκοφιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι να είμαστε, γιατί να μην είμαστε; Έτσι κρατάμε και το στόμα μας απασχολημένο και δε μασουλάει όλη την ώρα! Φιλάκια!!!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, τέλεια ταίριαξαν οι στίχοι,ε; Εμένα πάλι, αν και γλυκατζού, δε μου λείπει. Είναι μέχρι να το πάρω απόφαση, μετά δε μου κάνει αίσθηση τίποτα! Γενικότερα μιλάω... Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννη μου, ο χρυσός συνδυασμός! Αισιοδοξία και χιούμορ! Σ'ευχαριστώ που είσαι μαζί μας, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Γαστεροπλήξ, μια χαρά λέγονται! Οι πειρασμοί είναι για να τους αντιστέκεσαι καρδιά μου! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Κατερίνα μου, εκεί είναι το μυστικό, να το βλέπεις και ν'αδιαφορείς! Εκεί σε θέλω! Και δε χρειάζεται να πίνεις μόνο νεράκι, ένα παγωτό 0% κάνει μια χαρά τη δουλειά του! Φιλάκια κούκλα μου!

Maria Tzirita είπε...

Σταυρούλα μου, γι αυτό την έβαλα, για να την ισοπεδώσω! Να την βλέπουμε και να λέμε, ευχαριστώ δε θα πάρω! Να το καθιερώσουμε το τραγούδι ναι, κι εμένα μ'αρέσει πολύ και με κφράζει! Φιλιά πολλά σε σένα και τον αντρούλη σου!

Maria Tzirita είπε...

Καλώς τον Δημήτρη! Ό,τι σου έστελνα φιλιά με τη Σταυρούλα, εμφανίστηκες κι εσύ! Ένα αστείο κάναμε εδώ Δημήτρη μου, μην υπερβάλλουμε, απλά παράλλαξα λίγο τους στίχους του τραγουδιού για να ταιριάξουν! Η αλήθεια είναι πως γέλασα βέβαια πολύ ψάχνοντας να βρω τι θα ταίριαζε να τραγουδάω στην...τούρτα! Να'σαι καλά πάντωςμ σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια1

kiki είπε...

Ειδικά μπροστά σ' αυτή τη θεϊκή τούρτα, πρέπει να είσαι απόλυτα αποφασισμένη για να μπορείς να αρνείσαι...

heart n soul είπε...

τώρα που σας βρήκα λοιπόν θα περιμένω και το σουξέ της τηγανητής πατάτας!

πουαντερι είπε...

Χα!χα! πολυ καλο!!!
Η δικη μου παντως ειναι διαιτης σιγουρα αφου ειναι μονο για κοιταγμα ε;!!!!

Maria Tzirita είπε...

Κική μου, προσωπικά είναι, ναι. Απόλυτα αποφασισμένη! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Καρδούλα, stay tuned κι όλο και κάτι θα σκεφτουμε! Ευχαριστώ για τη συνταγή!

Maria Tzirita είπε...

Πουαντερούλα μου, ναι, οι τούρτες για κοίταγμα δεν παχαίνουν καθόλου! Άψογη! Φιλάκια πολλά, γράψε μου πως τα πας με το πρόγραμμα!

Ευ Επιχειρώ είπε...

Μαράκι αν και σε δίαιτα σε βρίσκω σε μεγάλα κέφια.
Εγώ τι θα κάνω που με την τούρτα δεν δελεάζομαι αλλά αν μου φέρεις ένα κιλό παϊδάκια δεν το διαπραγματέυομαι καθόλου!!!

Mafalda είπε...

xixixixi uperoxo :))))

Mariela είπε...

Είσαι άπαιχτη!