Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Έκτη βδομάδα!


Φίλες μου καλές, τώρα που διαβάζετε αυτή την ανάρτηση εγώ είμαι στη Θεσσαλονίκη, αλλά επειδή δεν ξεχνάω ποτέ το στόχο μου κι εσάς βέβαια, έχω προγραμματίσει την ανάρτηση στην ώρα και τη μέρα της, για να ξέρετε κι εσείς πώς θα πορευτείτε την καινούργια μας βδομάδα!
Λίγο πολύ έχετε μάθει πια το πρόγραμμα απέξω, γιατί κάθε βδομάδα σχεδόν επαναλαμβάνεται. Έχουμε επιπλέον τώρα πια τη μία μέρα που τρώμε ελεύθερα, αλλά σε μισή ποσότητα παχυντικά φαγητά! Δεν είστε υποχρεωμένες να την εφαρμόσετε αν δε θέλετε, αλλά βοηθάει σε περιπτώσεις που τρώμε έξω ή πάμε μια εκδρομή - όπως εγώ τώρα καλή ώρα!
Από κει και πέρα ακολουθούμε σχεδόν τα ίδια, φροντίζοντας να έχουμε μια ποικιλία στη διατροφή μας, μέχρι να κλείσουμε και την όγδοη βδομάδα μας. Στη συνέχεια κι εφόσον έχουμε ακόμα κιλά να χάσουμε, ακολουθούμε το ίδιο πρόγραμμα σταθερά, εναλλάσσοντας τις βδομάδες, ξεκινώντας από την αρχή.
Πάμε λοιπόν να δούμε τι επιλογές έχουμε αυτή την έκτη μας βδομάδα!

Πρωϊνό
Τον χυμό μας και τα δημητριακά με το γάλα, ή το ψωμί (φρυγανιές) με 2 φέτες τυρί.
Εναλλακτικά κι αν βιαζόμαστε πολύ ή ξυπνήσουμε αργά, 2-3 μπισκοτάκια digestive με τον καφέ μας είναι μια χαρά!

Δεκατιανό
Χυμό ή φρούτα και τοστ (αν ξυπνήσουμε αργά, το παραλείπουμε αυτό το γεύμα)

Μεσημεριανό
1 φορά ελεύθερη επιλογή - μισή ποσότητα
1 φορά κρέας με σαλάτα και ψωμί ή ρύζι
2 φορές ψάρι με σαλάτα και ψωμί
1 φορά ζυμαρικό με σάλτσα και τυρί, χωρίς ψωμί
1 φορά λαδερό με τυρί και ψωμί
1 φορά κοτόπουλο με τη σαλάτα και ψωμί ή ρύζι

Απογευματινό
Φρούτα ή ζελέ ή γιαούρτι 2% ή μια μπάλα παγωτό 0%

Βραδινό
Μια σαλάτα με 1 κουτ. σ. λάδι και 2 φρυγανιές μ'ένα κομμάτι τυρί (μπορείτε να φάτε τη σαλάτα "ντάκος")
Εναλλακτικά: 1 γιαούρτι με λίγα δημητριακά ή γάλα με δημητριακά

Όταν λέμε σαλάτα, εννοούμε πάντα με 1 κουταλιά σούπας λάδι, ή 2 κουταλιές μαγιονέζα λάιτ κι όταν λέμε ψωμί εννοούμε 1 φέτα! Το ρύζι, αντί για ψωμί, είναι 1 φυτζανάκι του καφέ άβραστο.
Το περπάτημα ή οποιαδήποτε άσκηση θεωρείται πλέον must για την απώλεια βάρους, αλλιώς η ζυγαριά μας είναι πιθανό να ¨κολλήσει"!
Καλή μας βδομάδα!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ουπς!Μαρία μπέρδεψα το "μισή ποσότητα" με το διπλή!Πάει ο έλεγχος ολοκρηρωτικά.. τον χάσαμε!Αλλά τουλάχιστον τώρα πλεον η ψυχολογία μου είναι διαφορετική και δεν θα τα βάψω και μαύρα..ελπίζω δηλαδή!Εγώ πάντως σαν χαρακτήρας επειδή πολύ δύσκολα πειθαρχώ , προτιμώ να μην φάω καθόλου απο κάτι "παχυντικό" ή να το φχαριστηθώ με το παραπάνω , παρά να μετράω μπουκιές...μου τη δίνει αυτό το πράγμα!Λάθος ίσως αλλά...Τέλος πάντων , καλή συνέχεια σε όλες μας!
Αναστασία.

Σταυρούλα είπε...

Μαράκι μου βλέπω τα έχεις προγραμματίσει όλα!Με το καλό να γυρίσεις και καλή εβδομάδα να έχεις.Φιλάκια!

pavlina είπε...

Καλημέρα Μαρία μου καλημέρα σε όλα τα κορίτσια!!! Άντε καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Φιλιά σε όλες!!!

Gina είπε...

Γειά σας,
Θα ήθελα να σεμμετάσχω και εγω στην προσπάθεια που κάνετε για να αδυνατίσετε. Έχω ξεκινήσει την δίαιτα απο τον Γενάρη και έχω χασει 6 κιλά μόνο... Απο το Πάσχα και μετά ενώ θα έπρεπε να κάνω εντατικά την δίαιτα δεν μπορώ να συγκεντρωθω. Το blog σας νομίζω πωε με βοηθάει πολύ και γι'αυτό το λόγο αποφάσισα να σας γράψω. Αρχίζω πιο σωστα απο σήμερα παρέα με σας και ελπίζω να τα καταφέρω... Καλή επιτυχία σε όλους. Τζίνα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα από Βόλο, καλή εβδομάδα και καλό μήνα. Χαθηκα λιγάκι, αλλά είχα την κόρη μου που έδινε πανελλήνιες και είμασταν λιγάκι "αλλού". Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά μας. Αυτή την εβδομάδα άφησα τον εαυτό μου (όχι ότι έτρωγα παραπάνω αλλά δεν έκανα την δίαιτα ακριβώς). Ο λόγος ήταν ότι είχα άδεια και ήμουν στο σπίτι (δηλ μαγείρευα περισσότερο), και είχα αγχος για την κόρη μου όχι τόσο για τις εξετάσεις όσο ότι δεν έτρωγε από την αγωνία της. Πέρασαν αυτά. Το αποτέλεσμα ... δυστυχώς πήρα περίπου 2 κιλά. Αλλά δεν πτοούμε, από εχτές Κυριακή, συνέχισα την δίαιτα και σήμερα μπήκα στη νέα εβδομάδα.
Ευχαριστώ Μαρία ξανά, γιατί αν ήμουν όπως παλιά, σήμερα από την στεναχώρια μου θα έτρωγα ακόμα περισσότερο, και θα άρχιζε ξανά ο φαύλος κύκλος.
Είμαι χαρούμενη, αισθάνομαι όμορφα και σας ευχαριστώ όλες.
Καλό σας βράδυ Τζένη

Maria Tzirita είπε...

Γειά χαρά σε όλους! Επέστρεψα, πολύ χαρούμενη, αλλά και με λίγες ενοχές, γιατι μετά από ένα μήνα στρατιωτικής πειθαρχίας έκανα κι εγώ τις ατασταλίες μου! Όχι τόσο σε φαγητό, όσο σε γλυκά! Όπως και να έχει, ξέφυγα από το πρόγραμμα, αλλά ευτυχώς οι μέρες ήταν λίγες κι έχω όλο τον καιρό μπροστά μου να επανορθώσω. Το καλό ήταν ότι έκανα αρκετό περπάτημα (ας είναι καλά τα μαγαζιά!) και κράτησα λίγο τις ισορροπίες.
Καμιά στεναχώρια λοιπόν για τις ατασταλίες μας, δε μας παίρνει από κάτω, συνεχίζουμε από κει που το αφήσαμε! Και για όσες δε μπορούν να κρατήσουν το "μισό", ας κάνουν το πρόγραμμα κανονικά, με το διαιτητικό φαγητό κι εκείνη τη μέρα.
Πάντως έχω να σας πω ότι η μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη για να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας, είναι τα καλά λόγια και τα κοπλιμέντα που ακούμε από τους γύρω μας, όταν μας βλέπουν αδυνατισμένους! Άκουσα τόσα πολλά στη Θεσσαλονίκη από όσους είχαν να με δουν καιρό, που πήρα τα πάνω μου και συνεχίζω με ακόμα μεγαλύτερο κέφι για τα καλύτερα!
Επίσης μεγάλη χαρά μου έδωσε η επίσκεψη της Σμαρώς, μιας κοπέλας που παρακολουθεί το μπλογκ μας εδώ κι έχει χάσει αρκετά κιλά! Ήρθε να με γνωρίσει από κοντά και να μ'ευχαριστήσει για την "παρέα" και την ενθάρρυνση. Αυτό ήταν το καλύτερο δώρο που πήρα!
Σήμερα έφαγα μόνο σαλάτα το μεσημέρι και το βράδυ θα φάω γιαούρτι με δημητριακά και κανένα φρούτο - το πολύ πολύ! Όταν ξεφεύγουμε και τρώμε παραπάνω για μερικές μέρες, τις επόμενες ας είμαστε πολύ μετρημένοι, για να φέρουμε μια ισορροπία μακροπρόθεσμα. Αν το εφαρμόσουμε αυτο σε όλη μας τη ζωή από δω και πέρα, δε θα έχουμε ποτέ ξανά πρόβλημα βάρους.
Σας φιλώ όλες (και όλους) και περιμένω τα νέα σας!

Maria Tzirita είπε...

Καλωσορίζω την Τζίνα στην παρέα μας και τη βάζω στη "λίστα"! Τζίνα για ό,τι απορίες έχεις, είμαι στη διάθεσή σου! Καλή αρχή!